Turnieje indywidualne

Speedway w tarnowskim jak i światowym wydaniu.
Wolly wolly
Posty: 438
Rejestracja: 08 lip 2017, 5:30

Re: Turnieje indywidualne

Post autor: Wolly wolly »

Kurde mam nadzieję ze Peter jest ok , nieprzyjemny ten upadek.. Już sam Peter odpowiedział że jest ok tylko mocno poobbijany. Uff!
Z Innej nuty ..To co zrobił teraz Kurdiaszow to jest kryminał..
One ticket to valhalla

Kibic UT
Posty: 2508
Rejestracja: 17 mar 2012, 0:13
Lokalizacja: Jaskółcze Gniazdo

Re: Turnieje indywidualne

Post autor: Kibic UT »

Wolly wolly pisze: 29 lip 2020, 20:19 Kurde mam nadzieję ze Peter jest ok , nieprzyjemny ten upadek.. Już sam Peter odpowiedział że jest ok tylko mocno poobbijany. Uff!
Z Innej nuty ..To co zrobił teraz Kurdiaszow to jest kryminał..
Woryna zrobił to samo.
Wiara i przywiązanie tak nas wychowano i tak zostanie Unia Tarnów.

Wolly wolly
Posty: 438
Rejestracja: 08 lip 2017, 5:30

Re: Turnieje indywidualne

Post autor: Wolly wolly »

Kibic UT pisze: 29 lip 2020, 20:40
Wolly wolly pisze: 29 lip 2020, 20:19 Kurde mam nadzieję ze Peter jest ok , nieprzyjemny ten upadek.. Już sam Peter odpowiedział że jest ok tylko mocno poobbijany. Uff!
Z Innej nuty ..To co zrobił teraz Kurdiaszow to jest kryminał..
Woryna zrobił to samo.
Wiesz że to samo pomyślałem, aż ciary przeszły.
One ticket to valhalla

Awatar użytkownika
bartek_1990
Posty: 2672
Rejestracja: 22 lip 2009, 19:43
Lokalizacja: Tarnów

Re: Turnieje indywidualne

Post autor: bartek_1990 »

W myśl zasady: ja mam wyjebane a ty się zabij.

Tu jest pole do popisu aby za coś takiego zacząć surowo karać. Bardzo surowo. Gość miał jeszcze tyle czasu żeby zrobić uślizg ale wolał wystrzelić motorem w Bellego. Jak tak można...
We `ll keep the red flags flying high! UNITED!

Wolly wolly
Posty: 438
Rejestracja: 08 lip 2017, 5:30

Re: Turnieje indywidualne

Post autor: Wolly wolly »

bartek_1990 pisze: 29 lip 2020, 21:24 W myśl zasady: ja mam wyjebane a ty się zabij.

Tu jest pole do popisu aby za coś takiego zacząć surowo karać. Bardzo surowo. Gość miał jeszcze tyle czasu żeby zrobić uślizg ale wolał wystrzelić motorem w Bellego. Jak tak można...
Masz 100% rację.
One ticket to valhalla

Awatar użytkownika
Greg-Tarnów
Posty: 2667
Rejestracja: 19 lut 2012, 0:55

Re: Turnieje indywidualne

Post autor: Greg-Tarnów »

Bellego szpital nie dobrze mam nadzieję że tylko kontrolnie.Jak dobrze że Peter jest tylko poobijany.
Pozdrawiam

Kibic UT
Posty: 2508
Rejestracja: 17 mar 2012, 0:13
Lokalizacja: Jaskółcze Gniazdo

Re: Turnieje indywidualne

Post autor: Kibic UT »

https://www.espeedway.pl/live,4726.html

Zawody totalnie olane zawodnicy pokazuja co ich interesuje tylko kasa nic innego pytam się gdzie jest Kołodziej,Smektała,Woryna,Kasprzak,Przedpełski,Holta,Drabik,lanserzy a nie zawodnicy,kiedyś zawodnicy zabijali się by jechać w tych zawodach dzisiaj już nie ma żadnej świętości a te gwiazdy sa przeżarte pieniadzmi.
Wiara i przywiązanie tak nas wychowano i tak zostanie Unia Tarnów.

misiek80
Posty: 227
Rejestracja: 02 kwie 2016, 17:59

Re: Turnieje indywidualne

Post autor: misiek80 »

Kejkej cos znowu chyba majstrowal przy tlumikach hehhehhe

misiek80
Posty: 227
Rejestracja: 02 kwie 2016, 17:59

Re: Turnieje indywidualne

Post autor: misiek80 »

Trzymam kciuki za Loktaeva.Obserwuje go cały sezon i widze ze wrocil stary dobry Sasza z czasów Zielonej Gory.Pieknie smigał w Tarnowie ostatnio,juz wtedy pisalem ze powalczy o GP.pozdrawiam

Awatar użytkownika
Nelson
Posty: 106
Rejestracja: 29 paź 2015, 20:27

Re: Turnieje indywidualne

Post autor: Nelson »

Zagar,Berntzon i DJ KK w GP :lol:


https://www.youtube.com/watch?v=RkKTM49aIUY :)))

Kibic UT
Posty: 2508
Rejestracja: 17 mar 2012, 0:13
Lokalizacja: Jaskółcze Gniazdo

Re: Turnieje indywidualne

Post autor: Kibic UT »

Jak ktoś nie wiem to srebrny kask na żywo środa godzina 16.40

https://www.youtube.com/watch?v=ZmPvxNQbpVc
Wiara i przywiązanie tak nas wychowano i tak zostanie Unia Tarnów.

ziggy
Posty: 789
Rejestracja: 27 paź 2017, 16:58

Re: Turnieje indywidualne

Post autor: ziggy »

https://www.przegladsportowy.pl/zuzel/z ... ku/kzfjx7x Bardzo przyzwoity występ Mateusza i awans do finału IMPJ.Co symptomatyczne najlepiej poszło mu po opadach na ciężkim torze chociaż trzeba przyznać że w tych dwu biegach miał stosunkowo słabych dzisiaj przeciwników.

Awatar użytkownika
Greg-Tarnów
Posty: 2667
Rejestracja: 19 lut 2012, 0:55

Re: Turnieje indywidualne

Post autor: Greg-Tarnów »

No to co zrobił Cierniak na tak trudnym torze brawo.W Ekstralidze zawody już byłyby odwołane ze względu na tor.
Pozdrawiam

Kibic UT
Posty: 2508
Rejestracja: 17 mar 2012, 0:13
Lokalizacja: Jaskółcze Gniazdo

Re: Turnieje indywidualne

Post autor: Kibic UT »

Niezłe zawody myślałem że Kołodziej weźmie czwarte pole ale i tak Janusz dobry wynik i gratulacje dla Janowskiego to jego sezon.
Wiara i przywiązanie tak nas wychowano i tak zostanie Unia Tarnów.

Wolly wolly
Posty: 438
Rejestracja: 08 lip 2017, 5:30

Re: Turnieje indywidualne

Post autor: Wolly wolly »

Fajne zawody, gratule dla uczestnikow! Mistrz ma w dupie kadre ja mam w dupie mistrza..
One ticket to valhalla

Kibic UT
Posty: 2508
Rejestracja: 17 mar 2012, 0:13
Lokalizacja: Jaskółcze Gniazdo

Re: Turnieje indywidualne

Post autor: Kibic UT »

Wolly wolly pisze: 07 wrz 2020, 22:59 Fajne zawody, gratule dla uczestnikow! Mistrz ma w dupie kadre ja mam w dupie mistrza..
Kadry już nie ma po zlikwidowaniu DPŚ.
Wiara i przywiązanie tak nas wychowano i tak zostanie Unia Tarnów.

misiek80
Posty: 227
Rejestracja: 02 kwie 2016, 17:59

Re: Turnieje indywidualne

Post autor: misiek80 »

Mowcie co chcecie to byly zajebiste zawody.Tylu mijanek co wczoraj to w calym sezonie w ekstralipie nie bedzie.Gratulacje dla gospodarza zawodów za przygotowanie swietnego toru.pozdrawiam

Kibic UT
Posty: 2508
Rejestracja: 17 mar 2012, 0:13
Lokalizacja: Jaskółcze Gniazdo

Re: Turnieje indywidualne

Post autor: Kibic UT »

misiek80 pisze: 08 wrz 2020, 18:00 Mowcie co chcecie to byly zajebiste zawody.Tylu mijanek co wczoraj to w calym sezonie w ekstralipie nie bedzie.Gratulacje dla gospodarza zawodów za przygotowanie swietnego toru.pozdrawiam
Zawody nie były złe ale mogła bardziej szeroka nosić no i Zmarzlik póki co mistrza Polski nie ma także syndrom tych wielkich co tego nie zdobyli trwa a wiec Rembas,Waloszek,Szczakiel.
Wiara i przywiązanie tak nas wychowano i tak zostanie Unia Tarnów.

Wolly wolly
Posty: 438
Rejestracja: 08 lip 2017, 5:30

Re: Turnieje indywidualne

Post autor: Wolly wolly »

Fantastyczny Zmarzlik dzisiaj,gratule! Pierwsza seria w porządku, później po gorzowski flaki z olejem...no ale ten finałowy wyścig klasa , szacun dla Doylea za piękną walkę do końca.
One ticket to valhalla

Awatar użytkownika
ams92
Posty: 1617
Rejestracja: 23 lip 2009, 12:16
Lokalizacja: Nagawczyna/Kraków

Re: Turnieje indywidualne

Post autor: ams92 »

Wszystko fajnie, dobrze, że to GP jakoś jedzie. Ale 6 rund z 8 w Polsce? To takie dziwne, jeśli któryś z naszych złoto zgarnie? Średnia legitymacja tego tytułu. Powiem więcej, wstyd, jeśli Bartek lub Janoś tego nie wygrają.
"Blue tomorrow" - Widząc świat na niebiesko.

Instagram: @biegaamek

Wolly wolly
Posty: 438
Rejestracja: 08 lip 2017, 5:30

Re: Turnieje indywidualne

Post autor: Wolly wolly »

Gorzów ma piekny tor ,ale do ścigania nadaje się ni jak...a te reklamy Anlżonie, na bandach i w zonie, podsumowanie żużla na dzień dzisiejszy...
One ticket to valhalla

KoNiK
Posty: 1545
Rejestracja: 22 lip 2009, 21:09
Lokalizacja: Tarnów

Re: Turnieje indywidualne

Post autor: KoNiK »

https://zrzutka.pl/p53fdc

Można wspomóc naszego byłego zawodnika Stanleya.

Wolly wolly
Posty: 438
Rejestracja: 08 lip 2017, 5:30

Re: Turnieje indywidualne

Post autor: Wolly wolly »

Gratulacje Bartek Zmarzlik, zdobyć tytuł to jedno ale go obronić to juz jest sztuka!!!!!
One ticket to valhalla

Kibic UT
Posty: 2508
Rejestracja: 17 mar 2012, 0:13
Lokalizacja: Jaskółcze Gniazdo

Re: Turnieje indywidualne

Post autor: Kibic UT »

https://www.speedwaynews.pl/aktualnosci ... na-rempaly

Memoriał Krystiana 17 października.
Wiara i przywiązanie tak nas wychowano i tak zostanie Unia Tarnów.

fan ut
Posty: 401
Rejestracja: 22 wrz 2018, 23:15

Re: Turnieje indywidualne

Post autor: fan ut »

Wiadomo coś już kto wystąpi na memoriale Krystiana ?Mają okazję zaprosić zawodników na casting jedyna szansa zobaczyć jak się prezentują potencjalni przyszli zawodnicy w barwach jaskółek☺

ODPOWIEDZ