Znaleziono 438 wyników

autor: Wolly wolly
27 kwie 2018, 13:22
Forum: Żużel
Temat: I liga
Odpowiedzi: 1021
Odsłony: 264056

I liga

autor: Wolly wolly
26 kwie 2018, 19:29
Forum: Żużel
Temat: Młode Jaskółki
Odpowiedzi: 2885
Odsłony: 631187

Młode Jaskółki

Zawodnicy mają to albo tego nie mają nasi w Tarnowie kompletnie nie mają smykałki do żużla i nie ma co zwalać winy na trenerów jak Konieczny ci wchodzi na torze równym jak stół na pół gazu, Madej był jaki był ale się nie bał tylko też nie miał kompletnie do tego sportu smykałki. Prawda jest taka ze...
autor: Wolly wolly
26 kwie 2018, 17:47
Forum: Żużel
Temat: Młode Jaskółki
Odpowiedzi: 2885
Odsłony: 631187

Młode Jaskółki

To nie problem z tymi chłopcami, ale z kiepskim szkoleniem. Ci juniorzy pod skrzydłami Barana nie robią żadnych postępów. Niech ktoś w klubie pójdzie po rozum do głowy i przekaże juniorów Jackowi. W przypadu Koniecznego obawiam sie ze to może byc po prostu brak talentu, ale moge się mylić.natomiast ...
autor: Wolly wolly
26 kwie 2018, 17:14
Forum: Żużel
Temat: Młode Jaskółki
Odpowiedzi: 2885
Odsłony: 631187

Młode Jaskółki

Ogladam ten SK i problem widze taki ze Konieczny nie mieście sie w kadrze kamery..
autor: Wolly wolly
25 kwie 2018, 20:38
Forum: Żużel
Temat: I liga
Odpowiedzi: 1021
Odsłony: 264056

I liga

No to sie panowie prezesi witek i mrozio pocieli:)
Nawiasem mówiąc mrozio musi uważać zeby mu witek pavulonu nie zapodal na rozluźnienie zwieraczy..
autor: Wolly wolly
22 kwie 2018, 22:22
Forum: Mecze ligowe 2018
Temat: III kolejka: Unia Tarnów - Apator Toruń (22.04.2018, 19:00)
Odpowiedzi: 159
Odsłony: 28850

III kolejka: Unia Tarnów - Apator Toruń (22.04.2018, 19:00)

Wynik super.Artur i Kuba szacun! Nicki jak i Lindgren nie z tej planety.Szkoda tylko ze Peter "nie dojechał" dzis na mecz...
autor: Wolly wolly
17 kwie 2018, 22:31
Forum: Mecze ligowe 2018
Temat: III kolejka: Unia Tarnów - Apator Toruń (22.04.2018, 19:00)
Odpowiedzi: 159
Odsłony: 28850

III kolejka: Unia Tarnów - Apator Toruń (22.04.2018, 19:00)

U Mirka w szkółce jest 14 chłopaków , u Janusza nawet niech bedzie połowa tego bo nawet nie wiem.na tylu adeptów myślę ze przyjemniej 2-3 będzie prezentowało jakis poziom za pare lat..z tych co teraz mamy będzie ciezko coś wykrzesać..
autor: Wolly wolly
16 kwie 2018, 14:31
Forum: Mecze ligowe 2018
Temat: III kolejka: Unia Tarnów - Apator Toruń (22.04.2018, 19:00)
Odpowiedzi: 159
Odsłony: 28850

III kolejka: Unia Tarnów - Apator Toruń (22.04.2018, 19:00)

Nie ma nakazu jeżdżenia wychowankami na juniorce ,jest natomiast określona liczba wychowankow która musi byc w składzie..Z Toruniem wygrany jak wszyscy odpalą.
Ja wierzę ze będzie dobrze
autor: Wolly wolly
12 kwie 2018, 21:43
Forum: Żużel
Temat: Ekstraliga
Odpowiedzi: 6596
Odsłony: 1247196

Ekstraliga

Mam nadzieje ze Vacul wroci szybko do zdrowia po dzisiejszej pechowej kraksie w Anglii..a Stali teraz przydałby sie Ljung..
autor: Wolly wolly
09 kwie 2018, 18:07
Forum: Mecze ligowe 2018
Temat: I kolejka: Unia Tarnów - Falubaz Zielona Góra (08.04.2018, 19:00)
Odpowiedzi: 227
Odsłony: 34949

I kolejka: Unia Tarnów - Falubaz Zielona Góra (08.04.2018, 19:00)

Ja osobiście nie bede ganił Ultras za wywieszenie patriotycznych transparentow wrecz przeciwnie szacun ze jest pamieć.A takie mini konflikty sa do uniknięcia , tylko więcej spokoju i zrozumienia z obu stron.Pamiętając ze zawodnicy przychodzą i odchodzą jednych sie lubi innych nie, co zostaje to kibi...
autor: Wolly wolly
08 kwie 2018, 22:08
Forum: Mecze ligowe 2018
Temat: I kolejka: Unia Tarnów - Falubaz Zielona Góra (08.04.2018, 19:00)
Odpowiedzi: 227
Odsłony: 34949

I kolejka: Unia Tarnów - Falubaz Zielona Góra (08.04.2018, 19:00)

136450 Kildemand pojechal jak na dla mnie i tak dobrze. Bałem sie że zobaczę jakieś 0,W,T. Zrobił 8 pkt.. Jest dobrze, mam nadzieję, że będzie jechal jeszcze lepiej i czuję u Niego zdobycz powyzej 10 pkt w Czewie. ~ w Czewie całkiem ładnie śmigał wiec nie bez podstawy jest mieć nadzieję na dobry wy...
autor: Wolly wolly
08 kwie 2018, 21:36
Forum: Mecze ligowe 2018
Temat: I kolejka: Unia Tarnów - Falubaz Zielona Góra (08.04.2018, 19:00)
Odpowiedzi: 227
Odsłony: 34949

I kolejka: Unia Tarnów - Falubaz Zielona Góra (08.04.2018, 19:00)

Pierwszy mecz objechany cało i zdrowo to ważne.2 pkty są , teraz na sparring do Czewy i zaczynamy prawdziwą zabawe:) mam nadzieje tylko ze Artur sie znajdzie i Kuba bedzie trzymał poziom.Kildemand to juz chyba taki chimeryczny zostanie..
autor: Wolly wolly
26 lut 2018, 21:50
Forum: Unia Tarnów
Temat: Unia Tarnów 2018
Odpowiedzi: 1946
Odsłony: 408515

Unia Tarnów 2018

Może by tak Prezes Sady i Janusz Kołodziej zaiedli razem w koncu do stolu przy szklance dobrej oranżady i wyjaśnili sobie parę spraw..Moze jakaś mediacja ze strony GA?
autor: Wolly wolly
25 lut 2018, 19:55
Forum: Żużel
Temat: Stadion Unii Tarnów
Odpowiedzi: 2181
Odsłony: 532752

Stadion Unii Tarnów

Popijając juz fakty ze remont stadionu powinien być przeprowadzony lata temu ,byla szansa na dofinasowanie z UE którą w sposób mistrzowski zmarnowano,i bardzo małej wierze w " profesjonalistów z ratusza"będę trzymał kciuki za ten nadchodzącym projekt ,bo poprostu wszyscy kibice Unii zasługują na now...
autor: Wolly wolly
12 lut 2018, 14:29
Forum: Unia Tarnów
Temat: Unia Tarnów 2018
Odpowiedzi: 1946
Odsłony: 408515

Unia Tarnów 2018

Żużel jest ewenementem , wyjątkiem od reguły wiec porównywanie go do innych sportów motorowych nie ma sensu.Prawda jest taka, w dzisiejszych czasach liczą sie popyt i oglądalność .dopóki będzie paru "wariatow"gotowych do ścigania i ludzi chetnych to oglądać zuzel będzie istnieć.Pytanie natomiast czy...
autor: Wolly wolly
31 sty 2018, 20:06
Forum: Żużel
Temat: Stadion Unii Tarnów
Odpowiedzi: 2181
Odsłony: 532752

Stadion Unii Tarnów

" Wiedza i profesjonalizm" magistratu ( nie tylko tej ekipy) jest czasem co najmniej wątpliwa, wiec i ja nie posiadam do konca pełnej wiary w sukces tego projektu..Wiem natomiast ze żużlowcy jak i piłkarze wiec osoby których ten projekt ma przede wszystkim dotyczyć wyrazily swoje zdanie, które chyba...
autor: Wolly wolly
30 sty 2018, 22:10
Forum: Żużel
Temat: Stadion Unii Tarnów
Odpowiedzi: 2181
Odsłony: 532752

Stadion Unii Tarnów

Mediolan – miasto w którym zamieszkuje 1 359 905 mieszkańców, posiada jeden stadion San Siro na którym rozgrywają swoje mecze takie potęgi jak AC Milan i Inter – da się! Radni Tarnowscy i Prezydent mają chyba większą wiedzę o kosztach budowy i utrzymania obiektów niż ja i ty. I jeżeli zdecydowali, ż...
autor: Wolly wolly
30 sty 2018, 14:58
Forum: Unia Tarnów
Temat: Unia Tarnów 2018
Odpowiedzi: 1946
Odsłony: 408515

Unia Tarnów 2018

W perfekcyjnym świecie kluby z infrastukturą włącznie powinny byc podmiotem prywatnym i miasto czy gmina nie powinna mieć z tym nic wspólnego.generalnie na swiecie jest tak że miasto nie daje kasy na bieżącą działalność klubu. natomiast wspomaga ich infrastrukturą i ulgami podatkowymi.
autor: Wolly wolly
23 gru 2017, 14:16
Forum: Unia Tarnów
Temat: Unia Tarnów 2018
Odpowiedzi: 1946
Odsłony: 408515

Unia Tarnów 2018

Wesołych Świat dla wszystkich.A w nowym roku wielu pozytywnych emocji.Myślę ze nadchodzacy sezon będzie bardziej udany niż sie niektórym zdaje, zaczynając juz od meczu z Falubazem;)
autor: Wolly wolly
04 gru 2017, 13:59
Forum: Unia Tarnów
Temat: Unia Tarnów 2018
Odpowiedzi: 1946
Odsłony: 408515

Unia Tarnów 2018

Panu Dariuszowi najwyraźniejniej siedzi coś na wątrobie.. Artykuł tak głupi ze szkoda tego komentować.
autor: Wolly wolly
03 gru 2017, 18:11
Forum: Żużel
Temat: Startowali z "Jaskółką" na plastronie...
Odpowiedzi: 369
Odsłony: 165367

Startowali z "Jaskółką" na plastronie...

Sp.Janusz Kapustka miał napewno papiery na jazde.szkoda ze czasy byly jakie byly.byl z niego walczak.pamietam jak w jednym z biegow przeciśnięty do bandy na prostej tak ze zlamal żebra ,nie mogl oddychac a punkty dowiózl zeby zaraz po biegu stracic przytmnosc.bede zawsze dobrze pamietal tego chlopak...
autor: Wolly wolly
25 lis 2017, 18:26
Forum: Unia Tarnów
Temat: Unia Tarnów 2018
Odpowiedzi: 1946
Odsłony: 408515

Unia Tarnów 2018

Patryk na pewno talent ma. Sprzętowo jak pisze Greg mam nadzieję ze sie poprawi u niego.z mentalna kwestią mam nadzieję ze klub pomyśli o psychologu gdyby zachodziła taka potrzeba.
autor: Wolly wolly
23 lis 2017, 16:33
Forum: Żużel
Temat: Ekstraliga
Odpowiedzi: 6596
Odsłony: 1247196

Ekstraliga

Marek Cieślak nie pierwszy raz postąpił jak postąpił i jak bym sie miał zakładać nie ostatni.
autor: Wolly wolly
22 lis 2017, 12:33
Forum: Żużel
Temat: Ekstraliga
Odpowiedzi: 6596
Odsłony: 1247196

Ekstraliga

Pan Marek trochę jak szczurek na statku
autor: Wolly wolly
18 lis 2017, 22:48
Forum: Unia Tarnów
Temat: Unia Tarnów 2018
Odpowiedzi: 1946
Odsłony: 408515

Unia Tarnów 2018

Janusz wróci kiedy bedzie chcial.Najpierw u nas muszą zajść pewne zmiany