Ekstraliga

Speedway w tarnowskim jak i światowym wydaniu.
Kibic UT
Posty: 1969
Rejestracja: 17 mar 2012, 0:13
Lokalizacja: Jaskółcze Gniazdo

Ekstraliga

Post autor: Kibic UT » 22 wrz 2018, 19:53

Wielki finał przełożony dla mnie to kpina widać jakie układu panują w klubach,Jaskółki pamiętam na siłę musiały jechać w półfinale w sezonie 2014 i jeszcze nas obrażano że zatykamy studzienki że specjalnie nie chcemy jechać a przecież wystarczy sobie przypomnieć jaka wtedy panowała pogoda,a tu brak komentarza ze strony Zmory, głupie tłumaczenie Chomskiego, i ogólnie brak jakieś burzy i protestów przez Stal Gorzów.
Wiara i przywiązanie tak nas wychowano i tak zostanie Unia Tarnów.

Awatar użytkownika
bio
Posty: 313
Rejestracja: 16 lis 2011, 22:39

Ekstraliga

Post autor: bio » 23 wrz 2018, 16:19

Vaculik wczoraj zaliczył dzwona, wiec przełożenie meczu jest na rękę Gorzowowi.

Kibic UT
Posty: 1969
Rejestracja: 17 mar 2012, 0:13
Lokalizacja: Jaskółcze Gniazdo

Ekstraliga

Post autor: Kibic UT » 23 wrz 2018, 16:47

bio pisze: Vaculik wczoraj zaliczył dzwona, wiec przełożenie meczu jest na rękę Gorzowowi.
przełożenie meczu było jeszcze przed dzwonem Vaculika.
Wiara i przywiązanie tak nas wychowano i tak zostanie Unia Tarnów.

Awatar użytkownika
Greg-Tarnów
Posty: 2354
Rejestracja: 19 lut 2012, 0:55

Ekstraliga

Post autor: Greg-Tarnów » 23 wrz 2018, 17:10

Dziś Motor świętuje a od jutra koniec radości bo nie ma kogo zakontraktować.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2392
Rejestracja: 23 lip 2009, 21:15
Lokalizacja: z domu

Ekstraliga

Post autor: konri » 23 wrz 2018, 17:17

Bardzo zła wiadomość dla nas.

Kibic UT
Posty: 1969
Rejestracja: 17 mar 2012, 0:13
Lokalizacja: Jaskółcze Gniazdo

Ekstraliga

Post autor: Kibic UT » 23 wrz 2018, 17:22

konri pisze: Bardzo zła wiadomość dla nas.
A niby dla czego ile można to pisać że Azoty dalej będą nas sponsorować o czym sam wspomniał prezes spółki a Lublin zobaczy jakie to miody ta ekstraliga.
Wiara i przywiązanie tak nas wychowano i tak zostanie Unia Tarnów.

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2392
Rejestracja: 23 lip 2009, 21:15
Lokalizacja: z domu

Ekstraliga

Post autor: konri » 23 wrz 2018, 17:27

To, że będą nas sponsorować to ok, tylko jaki to będzie wkład.

Awatar użytkownika
the_naturat
Posty: 396
Rejestracja: 31 sie 2015, 15:26

Ekstraliga

Post autor: the_naturat » 23 wrz 2018, 17:36

odnośnie wkładu finansowego Puław w Motor Lublin, PS napisał tak 15 września:

https://www.przegladsportowy.pl/zuzel/n ... ne/dg8lckp

steward
Posty: 99
Rejestracja: 06 maja 2018, 16:52

Ekstraliga

Post autor: steward » 23 wrz 2018, 17:37

Nie ważne jaki i tak będzie brakowało kasy :) U nas już brakło w czerwcu.

Awans Motoru niczego nie zmieni.

Kibic UT
Posty: 1969
Rejestracja: 17 mar 2012, 0:13
Lokalizacja: Jaskółcze Gniazdo

Ekstraliga

Post autor: Kibic UT » 23 wrz 2018, 17:41

Motor Lublin awansował fajnie zawsze to coś nowego nie było ich długo ale jak mówię polecą z ligi na zbity pysk, bo na rynku zostali Pedersen,Bjerre jeśli chodzi o obcokrajowców na poziomie ekstraligi,a jeśli chodzi o polaków to ich nie ma bo taki Toruń był pod ścianą i podpisali z Ryśkiem rozwojowym zawodnikiem :lol: Lublin jedynie co może zmontować to coś takiego wielkiej nadziei to nie daje.
1.Jonsson
2.Jamróg
3.Miesiąc
4.Lambert
5.Pedersen
6.Lampart
7.Peroń
Wiara i przywiązanie tak nas wychowano i tak zostanie Unia Tarnów.

Awatar użytkownika
njk1987
Posty: 688
Rejestracja: 25 mar 2012, 12:26
Lokalizacja: Tarnów

Ekstraliga

Post autor: njk1987 » 23 wrz 2018, 17:43

Może Lublin teraz kusić i Rolnickiego i Jamroga. Para juniorów Lampart-Rolnicki siała by zamęt w e-lidze
Na górze ma mieć sweter
A na dole na dresowo

Kibic UT
Posty: 1969
Rejestracja: 17 mar 2012, 0:13
Lokalizacja: Jaskółcze Gniazdo

Ekstraliga

Post autor: Kibic UT » 23 wrz 2018, 17:44

njk1987 pisze: Może Lublin teraz kusić i Rolnickiego i Jamroga. Para juniorów Lampart-Rolnicki siała by zamęt w e-lidze
Nie sądzę żeby Lublin chciał płacić za Patryka kasę ten ich Peroń wcale taki zły nie jest.
Wiara i przywiązanie tak nas wychowano i tak zostanie Unia Tarnów.

Wolly wolly
Posty: 250
Rejestracja: 08 lip 2017, 5:30

Ekstraliga

Post autor: Wolly wolly » 23 wrz 2018, 17:53

Czy znaczy że prezes Mrozek nie będzie kręcił bączków na swoim quadzie..Gratule Lublin!
One ticket to valhalla

Awatar użytkownika
andres1978pl
Posty: 121
Rejestracja: 28 sie 2018, 13:00
Lokalizacja: Lublin

Ekstraliga

Post autor: andres1978pl » 23 wrz 2018, 17:58

Mrozek chyba tą zbyt dużą pewnością siebie przypieczętował los rowu, zapomniał że Motor to nie chłopaki do bicia i dostał od losu z liścia. ;) :lol:

TKM
Posty: 452
Rejestracja: 07 lis 2009, 18:58
Lokalizacja: Tarnów

Ekstraliga

Post autor: TKM » 23 wrz 2018, 18:04

Jeszcze jest G. Łaguta . Jak Row nie wejdzie to dobra opcja.

Awatar użytkownika
andres1978pl
Posty: 121
Rejestracja: 28 sie 2018, 13:00
Lokalizacja: Lublin

Ekstraliga

Post autor: andres1978pl » 23 wrz 2018, 18:37

No własnie Grisza to dobra opcja jak Row nie awansuje no i Woryna też pewnie pojdzie :)

Kibic UT
Posty: 1969
Rejestracja: 17 mar 2012, 0:13
Lokalizacja: Jaskółcze Gniazdo

Ekstraliga

Post autor: Kibic UT » 23 wrz 2018, 18:38

Lublin jedyne wyjście jakie ma to zrobić to samo co Wrocław a więc dla picu wstawić polaka a za niego Lambert bo on może jeździć pod ósemką i wtedy ich skład może wyglądać tak i na pewno już jest dużo lepiej jakieś nadzieje daje.
1.Jonsson
2.Jamróg
3.Bjerre
4.Kuromonow
5.Pedersen
6.Lampart
7.Peroń
8.Lambert
Wiara i przywiązanie tak nas wychowano i tak zostanie Unia Tarnów.

Awatar użytkownika
andre
Posty: 178
Rejestracja: 28 kwie 2016, 11:19

Ekstraliga

Post autor: andre » 24 wrz 2018, 11:15

Kibicowałem Lublinowi, ale teraz coś czuję że blisko do nich będzie miał zarówno Bjerre jak i Jamróg. No i sponsor taki jak i nasz.

Awatar użytkownika
josef
Posty: 467
Rejestracja: 27 lip 2009, 8:45
Lokalizacja: Tarnów

Ekstraliga

Post autor: josef » 24 wrz 2018, 12:57

Czytałem w jakimś portalu ze Grupa Azoty Puławy od następnego sezonu nie bedzie sponsorować Motoru Lublin .W 2018 roku roku ich sponsoring był na poziomie 500000 złotych ma być sponsorowana tylko Unia Tarnów a w jakiej kwocie to jeszcze nie wiadomo bo najpierw muszą być spłacona zaległości według zawodników , nawet drukarnia drukująca afisze na mecze nie dostała ani grosza od początku sezonu :oops: , tak rządzi prezez Sady ta rada nadzorcza co popiera Sadego to takie same nieudaczniki jak on , nie chcę napisać dosadniej co o nich myślę bo go grozi konsekwencjami prawnymi .

ElPolako
Posty: 298
Rejestracja: 27 lip 2009, 23:21
Lokalizacja: Tarnów

Ekstraliga

Post autor: ElPolako » 24 wrz 2018, 13:19

Narodowy standardowo z aferką na sam koniec.
Zadyma - odchodzi z Falubazu
Zadyma - odchodzi z Unii
Zadyma - odchodzi z Ostrowa
Zadyma - odchodzi z Falubazu
Zadyma - zobaczymy co dalej z Włókniarzem.

Nie pamiętam tylko w jakiej atmosferze odchodził z Sparty. Tak czy siak zawsze wygląda to tak samo. Najpierw kręci aferkę w mediach, zawsze źli są działacze a on jest cacy :) A najlepsze jest to, że duża część kibiców łapie to co Cieślak mówi jak młody pelikan. Tak jak to miało miejsce u nas. Wszyscy w klubie źli tylko Cieślak niewinny. :lol:

mattbak
Posty: 50
Rejestracja: 19 lut 2014, 0:43

Ekstraliga

Post autor: mattbak » 25 wrz 2018, 5:49

O jakiej zadymie w Częstochowie mówisz?

dddsss
Posty: 20
Rejestracja: 26 sie 2009, 19:33
Lokalizacja: Tarnów

Ekstraliga

Post autor: dddsss » 25 wrz 2018, 9:27

Mmmm

Awatar użytkownika
andres1978pl
Posty: 121
Rejestracja: 28 sie 2018, 13:00
Lokalizacja: Lublin

Ekstraliga

Post autor: andres1978pl » 25 wrz 2018, 15:47

Cieślak to pijaczyna , chlapnie coś w amoku a później odwołuje. Zwykły oszołom. :lol:

Awatar użytkownika
WaluS
Posty: 4474
Rejestracja: 22 lip 2009, 19:27
Lokalizacja: Tarnów-Mościce

Ekstraliga

Post autor: WaluS » 25 wrz 2018, 16:05

andres1978pl pisze:Cieślak to pijaczyna , chlapnie coś w amoku a później odwołuje. Zwykły oszołom. :lol:
A kim ty jesteś anonimowy użytkowniku forum?
Może powiesz to Markowi prosto w oczy, który to dość często przebywa w Tarnowie, bo jeżeli nie, to nie wiem kto jest większym oszołomem?

bubel
Posty: 325
Rejestracja: 27 lip 2009, 8:04
Lokalizacja: P.S.M.

Ekstraliga

Post autor: bubel » 26 wrz 2018, 21:12

https://sportowefakty.wp.pl/zuzel/77915 ... enie-rozgr

A to ciekawe, dlaczego akurat Rybnik. Gniezno też złe nie było, a i my wcale nie odstawaliśmy. Byłby przekręt gdyby nagle wymyslili 10 ekip i psim swedem wszedlby Rów :lol:

ODPOWIEDZ