Pytania, prośby, poszukiwania

Dział o wszystkim niezwiązanym z żużlem.
Arczi
Administrator
Posty: 158
Rejestracja: 20 lip 2009, 22:26
Lokalizacja: Zbylitowska G.

Pytania, prośby, poszukiwania

Postautor: Arczi » 04 sie 2009, 8:59

Poszukuję osoby która posiada telefonię CTS w Internet Solutions, najlepiej z najwyższym abonamentem (42zł). W związku z promocją Łowcy Abonentów mam ciekawą propozycję dla takiej osoby.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Arczi, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
djwds
Posty: 1493
Rejestracja: 03 sie 2009, 14:09
Lokalizacja: Zawada

prośba

Postautor: djwds » 16 kwie 2010, 12:07

Potrzebuję czasy poszczególnych okrążeń w meczu w falubazem. jeśli ktoś może to udostępnić to będę bardzo wdzięczny

Speedy
Posty: 154
Rejestracja: 27 lip 2009, 12:08
Lokalizacja: TARNÓW

Gadżety

Postautor: Speedy » 21 kwie 2010, 14:48

Znacie jakieś linki do np. tapet na kompa lub do fona związane z Unią i żużlem ;)

jako
Posty: 1
Rejestracja: 25 maja 2010, 9:09

Redaktorzy

Postautor: jako » 25 maja 2010, 9:12

Witam serdecznie. Czy żadne z Was nie myślało nigdy o pasji jaką może być dziennikarstwo sportowe? A może by tak połączyć Unię oraz pisanie?

Namiar na forum mam od starego druha - Dziobaka. Pozwoliłem sobie wrzucić tutaj ten temat, gdyż poszukuję redaktora od żużla z miasta Tarnowa. Gdyby ktoś miał takie chęci, zapraszam na maila: jakosmok@wp.pl.

Z poważaniem
Jako :)

Heniol
Posty: 138
Rejestracja: 21 cze 2010, 12:55

Sklep z grami w tarnowie?

Postautor: Heniol » 09 lip 2010, 17:57

Czy w tarnowie jest jakiś sklep z grami na konsole, gdzie można kupic używane gry czy sie wymienić?

radziu21
Posty: 211
Rejestracja: 23 lip 2009, 12:42
Lokalizacja: Mościce

Re: Pytania, prośby, poszukiwania

Postautor: radziu21 » 09 lip 2010, 19:42

na pewno w Empiku w Zenicie

Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 1980
Rejestracja: 22 lip 2009, 19:30
Lokalizacja: Koszyce

Manager Żużlowy

Postautor: Kondziu » 13 lip 2010, 16:15

witam chciałem zrobić takiego forumowego managera!! mecze będą rozgrywane Speedway Meetingiem czyli tym co robię symylacje meczów żużlowych. jeżeli by się admin zgodził na osobny dział w ''innych'' to było by super. mam pytanie czy jest ktoś chętny i jakim systemem chcecie grać? Robimy swoje teamy i wybieramy zawodników na zasadzie draftu czy poprostu drużyny CMSE a jak by było więcej chętnych to i I lige. Mecze odbywały by się najlepiej na GG. Managerowie umawiają się na mecz piszą do mnie o sędziowanie i jedziemy.

evik
Posty: 1
Rejestracja: 20 lip 2010, 7:33

Ochrona na żużlu

Postautor: evik » 20 lip 2010, 7:44

Witam wszystkich kibiców.
Piszę z prośbą, ponieważ nie chodzę na mecze żużlowe, a bardzo ważne dla mnie jest dowiedzenie się jaka firma ochroniarska ochrania te mecze. Jak znaleźć kontakt do tej firmy i osób, które zatrudniają ochroniarzy. Nie szukam pracy, muszę tylko znaleźć kontakt do firmy. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Yoda
Posty: 2826
Rejestracja: 22 lip 2009, 19:56
Lokalizacja: Będzin

Re: Pytania, prośby, poszukiwania

Postautor: Yoda » 20 lip 2010, 9:01

Chyba to jest firma HECTOR z Krakowa.

Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 1980
Rejestracja: 22 lip 2009, 19:30
Lokalizacja: Koszyce

Re: Pytania, prośby, poszukiwania

Postautor: Kondziu » 20 lip 2010, 11:54

Cerber i Hektor

maciek
Posty: 7
Rejestracja: 08 lis 2009, 17:45
Lokalizacja: Tarnów

Re: Pytania, prośby, poszukiwania

Postautor: maciek » 27 sie 2010, 14:15

Witam.
Chciałbym sie zapytac czy beda koszulki firmy REGIO??

JaGa
PROSTACY'05
Posty: 4184
Rejestracja: 22 lip 2009, 15:54
Lokalizacja: East Green

Re: Pytania, prośby, poszukiwania

Postautor: JaGa » 27 sie 2010, 14:52

Nie. Jeśli do mnie Ty na gg pisałeś, to masz tam szerszą odpowiedź ;)

maciek
Posty: 7
Rejestracja: 08 lis 2009, 17:45
Lokalizacja: Tarnów

Re: Pytania, prośby, poszukiwania

Postautor: maciek » 27 sie 2010, 17:14

ja :P Dzieki ;)

Barti
Posty: 12
Rejestracja: 17 sie 2010, 20:36

Re: Pytania, prośby, poszukiwania

Postautor: Barti » 31 sie 2010, 19:23

Obrazek powiecie mi co to za stadion??

natalenka
Posty: 2
Rejestracja: 30 paź 2010, 17:37

Pomoc przy pisaniu pracy

Postautor: natalenka » 30 paź 2010, 17:38

Witam, mam prośbę ;) piszę pracę na temat czytelnictwa kibiców żużla i potrzebuję kilku informacji, więc mam kilka pytań i mam nadzieję, że mi pomożecie :) Chciałabym wiedzieć co i jak często czytacie, czy są to książki ( jeżeli tak to jaki rodzaj) czasopisma, jakieś blogi itp. Będę wam bardzo wdzieczna za pomoc i mam nadzieję, że zaowocuje to dobrą oceną z referatu! :) z góry dziękuję! Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez natalenka, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Soniak
Posty: 512
Rejestracja: 24 lip 2009, 17:41
Lokalizacja: Tarnów

Okiem-malego bierze udział w konkursie na blog roku

Postautor: Soniak » 13 sty 2011, 11:28

Witam
Drodzy Forumowicze blog okiem-malego bierze udział w konkursie na Blog Roku, w kategorii "Absurdalne i Offowe". Liczymy nas wasze głosy.

Aby zagłosować na tego blog'a wyślij SMS o treści I00118 na numer 7122. Koszt SMS, to 1,23 zł brutto.

Dodatkowo głosując na tego bloga lub innego możesz wesprzeć akcje charytatywną poniżej cytat zasięgnięty z zasad głosowania

Od w Konkursie BLOG Roku od edycji 2007 zostało wprowadzone głosowanie SMS-owe. Dochód uzyskany z SMS-ów jest co roku przekazywany na cele charytatywne.

W edycji Konkursu 2007 dzięki głosowaniu zebraliśmy 58 255 zł. Ta kwota została przekazana na rzecz Ośrodka Szkolno - Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie.

Od edycji 2008 dochód z SMS-ów wspiera opłacenie turnusów reabilitacyjnych dla dzieci osób niepełnosprawnych Fundacji TVN "Nie jesteś sam". Podczas edycji 2008 udało się zebrać 43 400 zł, dzięki którym na obozy rehablilitacyjne mogły pojechać dzieci z porażeniem mózgowym.


Z góry dziękujemy za Wasze głosy.

okiem-malego.blogspot.com

Obrazek
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Soniak, łącznie zmieniany 3 razy.
Każdy ma prawo do ochrony prawnej życia prywatnego, rodzinnego ... Art. 47 K. RP.

JaGa
PROSTACY'05
Posty: 4184
Rejestracja: 22 lip 2009, 15:54
Lokalizacja: East Green

Re: Pytania, prośby, poszukiwania

Postautor: JaGa » 13 sty 2011, 11:38

Wysyłamy!! Zresztą jest to jedyny blog poświęcony tematyce żużlowej.

Awatar użytkownika
Soniak
Posty: 512
Rejestracja: 24 lip 2009, 17:41
Lokalizacja: Tarnów

Re: Pytania, prośby, poszukiwania

Postautor: Soniak » 13 sty 2011, 12:12

JaGa dzięki wielkie, zapraszam pozostałych forumowiczów do głosowania wiem że jest to SMS ale 1.23 to niewielka kwota, niestety nie można głosować parę razy na ten sam blog. Wiec jeżeli chcecie nam pomóc to głosujecie :) i z góry dziękuje za wszystkie głosy.
Każdy ma prawo do ochrony prawnej życia prywatnego, rodzinnego ... Art. 47 K. RP.

Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 1980
Rejestracja: 22 lip 2009, 19:30
Lokalizacja: Koszyce

Piłka ręczna

Postautor: Kondziu » 16 sty 2011, 16:33

nie orientuję się ktoś gdzie w Tarnowie można się zapisać na ręczną?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Kondziu, łącznie zmieniany 1 raz.

Speedy
Posty: 154
Rejestracja: 27 lip 2009, 12:08
Lokalizacja: TARNÓW

Re: Pytania, prośby, poszukiwania

Postautor: Speedy » 16 sty 2011, 16:59

Pałac Młodzieży na pewno :)

FL
Posty: 36
Rejestracja: 07 kwie 2010, 18:44
Lokalizacja: T-ów

Re: Pytania, prośby, poszukiwania

Postautor: FL » 15 mar 2011, 12:28

Witam. Znalazłem na stronie Unii Tarnów informację o możliwości odbycia stażu w klubie, czy wie ktoś może na jakiej zasadzie odbywa się staż i co należy do obowiązków owego stażysty w klubie? Z góry dzięki za odpowiedź. ;)

marzena20
Posty: 2
Rejestracja: 04 kwie 2011, 17:56

karnet

Postautor: marzena20 » 04 kwie 2011, 17:57

chchciał bym sie dowiedzieć czy mozna jeszcze nabyć gdzieś karnet na żużel

Awatar użytkownika
kaka
Administrator
Posty: 2865
Rejestracja: 20 lip 2009, 22:40

Re: karnet

Postautor: kaka » 04 kwie 2011, 18:11

marzena20 pisze:chciala bym sie dowiedzieć czy mozna jeszcze nabyć gdzieś karnet na żużel

W klubie sprzedaż karnetów jest już zakończona.
Musisz szukać okazji tutaj na forum, na allegro lub tego typu rzeczach.

DeVil162
Posty: 448
Rejestracja: 22 lip 2009, 19:01
Lokalizacja: Dąbrowa Tar.

pytanko

Postautor: DeVil162 » 31 maja 2011, 16:39

ostatnio w radiu słyszałem że w gemini parku w Tarnowie będzie jakiś festyn czy coś takiego i w reklamie koleś gadał że będzie spotkanie z gwiazdami światowego żużla i właśnie tam gadał Madsen , Vaculik

na koncu reklamy koles podawal strone internetowa gdzie mozna znalesc wiecej info

wiecie może co to za strona ?? albo dajcie jakies info kiedy to jest i co to bedzie

Żużlówa.
Posty: 114
Rejestracja: 12 lip 2010, 11:28
Lokalizacja: Tarnów/Mościce

Re: Pytania, prośby, poszukiwania

Postautor: Żużlówa. » 31 maja 2011, 16:55

http://www.skodaspeedraceshow.pl/ prosze ;)

Pod Gemini Parkiem 5 czerwca


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości