Hymn klubowy

O kibicach dla kibiców.
jaskola
PROSTACY'05
Posty: 99
Rejestracja: 23 lip 2009, 11:05
Lokalizacja: Tarnów

Re: Hymn klubowy

Postautor: jaskola » 26 lut 2010, 15:47

Uchowaj Panie... ;)

dziobak
Posty: 197
Rejestracja: 22 lip 2009, 20:23
Lokalizacja: Schaumburg

Re: Hymn klubowy

Postautor: dziobak » 13 mar 2010, 19:53

Troche czasu juz uplynelo. Jak przedstawia sie sytuacjia z hymnem?
“Enthusiasm is the powerful engine of success”
@_dziobak_

JaGa
PROSTACY'05
Posty: 4184
Rejestracja: 22 lip 2009, 15:54
Lokalizacja: East Green

Re: Hymn klubowy

Postautor: JaGa » 13 mar 2010, 19:56

Zmieniają słowa pod Tauron Azoty :lol:

dziobak
Posty: 197
Rejestracja: 22 lip 2009, 20:23
Lokalizacja: Schaumburg

Re: Hymn klubowy

Postautor: dziobak » 13 mar 2010, 19:58

JaGa pisze:Zmieniają słowa pod Tauron Azoty :lol:


O k..., leze :mrgreen:
“Enthusiasm is the powerful engine of success”

@_dziobak_

Awatar użytkownika
FanUnia
Posty: 92
Rejestracja: 17 gru 2009, 19:52
Lokalizacja: Tarnów/Mościce
Kontaktowanie:

Re: Hymn klubowy

Postautor: FanUnia » 13 mar 2010, 21:55

I granula oraz tauronek w teledysku będą he he

kapecq
Posty: 98
Rejestracja: 22 lip 2009, 19:25
Lokalizacja: Z nieba :)

Re: Hymn klubowy

Postautor: kapecq » 22 mar 2010, 17:36

Mijaja kolejne tygodnie i dalej chuja hymnu nie widac ani nie slychac maniek popierdolil pewnie totentanz tez popierdolil i jak zwykle skonczylo sie na wielkim glownie :P
Prostacy '05

Awatar użytkownika
Zbiru
Moderator
Posty: 2311
Rejestracja: 22 lip 2009, 15:37
Lokalizacja: Tarnów

Re: Hymn klubowy

Postautor: Zbiru » 23 mar 2010, 13:09

Temat nagrania hymnu przez TOTENTANZ jest już nieaktualny.

JaGa
PROSTACY'05
Posty: 4184
Rejestracja: 22 lip 2009, 15:54
Lokalizacja: East Green

Re: Hymn klubowy

Postautor: JaGa » 23 mar 2010, 13:47

Dziwisz się? Znajdź rym do Tauron Azoty :P haha :lol:

Awatar użytkownika
Yoda
Posty: 2826
Rejestracja: 22 lip 2009, 19:56
Lokalizacja: Będzin

Re: Hymn klubowy

Postautor: Yoda » 23 mar 2010, 13:55

Tauron Azoty -chu*e, flety i nieloty :) hehehe już jest rym :)

JaGa
PROSTACY'05
Posty: 4184
Rejestracja: 22 lip 2009, 15:54
Lokalizacja: East Green

Re: Hymn klubowy

Postautor: JaGa » 23 mar 2010, 14:33

No to jedziesz Yoda! Orkiestrę z kopalni wykmiń i wio :lol:

TylkoRazNapisze
Posty: 4
Rejestracja: 01 mar 2010, 12:18
Lokalizacja: Tarnow

Re: Hymn klubowy

Postautor: TylkoRazNapisze » 24 mar 2010, 18:44

Gdzies na Poludniu
Jest takie miasto
Co sie Tarnow nazywa
i zuzel sie tu odbywa

Jeden wielki zaklad co sie Azoty zwie
od nazwy Unii postanowil odpier**lic sie
I powstal nowy czlon
Azoty Tarnow Tauron

Teraz nie wazne czy Unia czy Azoty
Liczy sie tylko kasa na spółki klopoty
Bez wzruszenia okoliczne wioski
Na nic wiernych kibicow Unii troski
Nikt na to nie wplynie nikt tego nie zmieni
Caly wiraz na meczu od trabek sie mieni

W tym roku Azoty za rok Tarnamid
Wielu ludzi nazwa zarzad Rani


Wszyscy krzycza wszyscy w tany
mamy mistrza Tauron PANY:)



Tak na szybkosci dezaprobata do nazwy ale hymn moga sobie taki na azotach puszczac przez te glosniki... Idzeeeee;/;/

JaGa
PROSTACY'05
Posty: 4184
Rejestracja: 22 lip 2009, 15:54
Lokalizacja: East Green

Re: Hymn klubowy

Postautor: JaGa » 24 mar 2010, 19:10

Haha leże :lol: :lol:

Patrix
Posty: 73
Rejestracja: 14 lis 2009, 15:40
Lokalizacja: Tarnów

Re: Hymn klubowy

Postautor: Patrix » 25 mar 2010, 16:55

http://www.youtube.com/watch?v=u2UzN0FvKg4 - Najlepiej ten wsadzić i po kłopocie haha :lol: :lol:

TylkoRazNapisze
Posty: 4
Rejestracja: 01 mar 2010, 12:18
Lokalizacja: Tarnow

Re: Hymn klubowy

Postautor: TylkoRazNapisze » 25 mar 2010, 19:31

Dzis Azoty I Tauron sie smieje
Dzis Saltresan jest wsrod nas
Dzis Tarnamid jest niezwyciezony
Dzis juz nazwy Unii brak

Gdzie jest nasza jaskoleczka dawna<klask klask>
Gdzie jest Unia z jaskolczego gniazda<klask klask>
Oj zarzadzie zarzadzie barany
Unii skrzywdzic wam nie damy

Melodia chyba kazdy wie jaka :) :)

dla przypomnienia" szara jaskolka w czarna sie zmienia"


I proponuje jeszcze 9 literek 4 razy "zlodzieje zlodzieje zlodzieje zlodzieje"

Awatar użytkownika
FanUnia
Posty: 92
Rejestracja: 17 gru 2009, 19:52
Lokalizacja: Tarnów/Mościce
Kontaktowanie:

Re: Hymn klubowy

Postautor: FanUnia » 25 mar 2010, 19:44

TylkoRazNapisze, ty to masz kurde wenne twórczą hah

Dexter
Posty: 3
Rejestracja: 07 lis 2010, 3:37
Lokalizacja: Tarnów

Re: Hymn klubowy

Postautor: Dexter » 11 lis 2010, 1:02

MAm taką propozycje patrząc na kluby piłkarskie np legia warszawa przyjęli jako chyn utwór Czesława Niemena - Sen o warszawie, wiec pomyślałem żeby zaproponować na nasz hymn utwór Perfect - Niepokonani Albo w orginalnej wersji albo pozmieniać kilka wersetów zacząłem podmieniac wersy ale wyszlo mi troche nie za fajnie :

Gdy emocje już opadną
Jak po biegu wielki kurz
Gdy tu trzeba mocą każdą
Wykrzykiwać wiele słów
Czy w milczeniu białych niebieskich flag
Na starcie cztery ślady
szara jaskółka twardsza od skały
odporna na presje i ból
jak zawodnik na starcie stać

Gdy jaskółki prowadzą wyścig
to jest dziś zwycięstwa dzień
w głowie mi przechodzą myśli
Unia Tarnów wygra mecz
Czy w zaciętej walce staczają bój
dac sobie rade
Kazdym zwycięstwem się bawić
Aż do końca wierząc że
unia tarnów w polsce najlepsza jest

Śpiewamy dziś na cały stadion
Dopóki sił starczy nam
W jaskółczym gnieździe chcemy dziś stać
niepokonani
Nim się ogień w nas wypali
Nim ocean naszych snów
Jaskółka zablyśnie tu znów

Dopingować zawsze choć brak by sił
być niepokonanym
Wśród kibiców lśniąc jak diament
Wykrzykując słowa te tylko unia tarnów liczy sie


po za tym musial bym pomysleć nad tym troche dlużej, lub zostawic orginalny tekst co wy na to??

Awatar użytkownika
ams92
Posty: 1460
Rejestracja: 23 lip 2009, 12:16
Lokalizacja: Nagawczyna/Kraków

Re: Hymn klubowy

Postautor: ams92 » 11 lis 2010, 9:32

No faktycznie nie za fajnie ; D spróbuj to sobie zaśpiewać ... do tej samej melodii :D Już przy 6 wersie zobaczysz, że coś nie gra :P
"Blue tomorrow" - Widząc świat na niebiesko.

http://www.sportowymagazyn.pl

Awatar użytkownika
Lizard King
Posty: 1414
Rejestracja: 22 lip 2009, 19:01
Lokalizacja: Ilkeston/Derby

Re: Hymn klubowy

Postautor: Lizard King » 11 lis 2010, 17:01

dajmy juz spokoj z ukladaniem hymnu, na kazdym meczu niech puszczaja z tasmy Thunderstruck AC/DC :) szybki utwor w sam raz do speedway'a

Stary KiBic
Posty: 267
Rejestracja: 27 lip 2009, 8:55
Lokalizacja: Ablewicza

Re: Hymn klubowy

Postautor: Stary KiBic » 11 lis 2010, 19:24

dexter to jakaś prowokacja? :x

Awatar użytkownika
djwds
Posty: 1493
Rejestracja: 03 sie 2009, 14:09
Lokalizacja: Zawada

Re: Hymn klubowy

Postautor: djwds » 12 lis 2010, 18:46

Hymn musi by napisany od podstaw, tzn muzyka słowa. Nie możesz od tak sobie zmieni słow czyjejś piosenki i uzna tego jako oficjalny hymn Unii Tarnów, gdyż jest to plagiat , oraz naruszenie praw autorskich za które napewno wybulisz sporo kasy, i możesz trafi nawet do więzienia.

Awatar użytkownika
Yoda
Posty: 2826
Rejestracja: 22 lip 2009, 19:56
Lokalizacja: Będzin

Re: Hymn klubowy

Postautor: Yoda » 20 lut 2011, 23:25

Sezon się zbliża wielkimi krokami a zamiast hymnu jest wielka pizda!!!
Piszesz djwds o plagiatach. Legia (Niemen), Wisła (Jak długo na...) pewnie by się znalazło więcej "plagiatów" a nikt do więźnia :) nie poszedł.

To jest moja propozycja: nawiasy - nawiązanie do Unii

Porwaliśmy się na, zdobycie wielkich gór (założenie sekcji żużlowej)
Herosi z dawnych lat służyli nam za wzór (Pytko, Curyło, Wardzała itp)
Przez niebotyczną grań, pięliśmy długo się (od najniższej ligi)
Nie jeden odpadł tam, znajdując w dole śmierć (Ryszard Chrupek)
Po drodze hulał wiatr, i sypał w oczy śnieg (bieda w klubie)
Paraliżował strach, odbierał zmysły, lęk
Lecz nie ustawał Nikt, nawet w godzinie złej (kibice)
Zaciskał pięści i ze śmiechem wołał HEJ

- HEJ ZKS ... Kochana Unio Ma
- HEJ ZKS ... Kochana Unio Ma

A prowadziły nas NADZIEJA WIARA ZŁOŚĆ
Bo tam na dole zła, na prawdę było dość (nie uczciwy działacze)
I warto było iść, do góry wciąż się piąć
By z sobą wreszcie być, by przestać kartki giąć
I w czas wędrówki tej był każdy z nas jak brat
Choć nie obyło się bez wiarołomnych zdrad (odejście zawodników Unii)
Lecz nie ustawał nikt, nawet w godzinie złej
Zaciskał zęby i ze śmiechem wołał: Hej!

- HEJ ZKS ... Kochana Unio Ma
- HEJ ZKS ... Kochana Unio Ma

2 zwrotki wystarczyły by jak nic

http://www.youtube.com/watch?v=w7Jz836K ... re=related

PRZEMYŚLCIE SPRAWĘ BO DUŻO JEST GADKI A CHUJ DALEJ Z TEGO WIELKI

jaskola
PROSTACY'05
Posty: 99
Rejestracja: 23 lip 2009, 11:05
Lokalizacja: Tarnów

Re: Hymn klubowy

Postautor: jaskola » 21 lut 2011, 22:10

jak się tu nie wypowiadam to teraz się wypowiem

zajebiście to pasuje !! Yoda bardzo dobra rozkmina !


a nawiązując do tekstu ...

przepięknie jest i tylko szkoda że i tak gówno z tego pewno będzie

JaGa
PROSTACY'05
Posty: 4184
Rejestracja: 22 lip 2009, 15:54
Lokalizacja: East Green

Re: Hymn klubowy

Postautor: JaGa » 22 lut 2011, 13:54

Jak dla mnie bomba, nawet w postaci jednej zwrotki.
Tylko pytanie co inni na to? Bo jeśli nie będzie zainteresowania, to chyba nie ma sensu.
Dlatego ludzie wypowiadajcie się w tej sprawie ;)

Awatar użytkownika
Yoda
Posty: 2826
Rejestracja: 22 lip 2009, 19:56
Lokalizacja: Będzin

Re: Hymn klubowy

Postautor: Yoda » 22 lut 2011, 15:52

Myślę żeby coś takiego przetestować na sparingu, podkład puścić przez głośniki, słowa wywiesić na wieżyczce młynowego (wiadomo że od razu nikt nie będzie znał tego na pamięć). Tylko teraz tak, czy puszczać podkład muzyczny przez młyn czy idzie to na cały stadion i puszczane jest przez ludzi ze spikerki.

A piosenka myślę że fajna - nie oklepana jak wszędzie typu, stalowi rycerze, jadą na 5:1 taśma w górę itp pierdoły.

Dwie osoby są na tak - to jakiś początek - dzięki Panowie

bartek8344
Posty: 113
Rejestracja: 08 kwie 2010, 12:27
Lokalizacja: Tarnów

Re: Hymn klubowy

Postautor: bartek8344 » 22 lut 2011, 15:54

jak dla mnie rewelacja:d może zbytnio w młynie nie udzielam ale kawałek mi sie tak podoba że nawet sam go moge zaśpiwać:D myśle ze innym tez przypadnie do gustu:)


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości