Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji. Uwagi, problemy i propozycje prosimy zgłaszać tutaj.

Znaleziono 848 wyników

autor: Pytek
17 lip 2019, 20:25
Forum: Żużel
Temat: Unia Tarnów 2019
Odpowiedzi: 1641
Odsłony: 232249

Unia Tarnów 2019

Wybacz, ale to koło ratunkowe kojarzy mi się tak: ledwo utrzymujący się na powierzchni, krztuszący się niemiłosiernie chłopiec z dziurawym dmuchanym kółkiem wybiera się na środek jeziora ratować topielca z łyżwami na nogach w... lipcu :lol: Naszej stajni Audiasza nie ma kto ogarnąć. Może dołączy do ...
autor: Pytek
12 lip 2019, 13:59
Forum: Żużel
Temat: Młode Jaskółki
Odpowiedzi: 2838
Odsłony: 590078

Młode Jaskółki

Jedna rzecz rozwiązuje w/wym. problem, a mianowicie klub w którego szeregach zdaje klient licencję. Potem już należy się ekwiwalent za wyszkolenie lub dogadywanie się na kolejne kontrakty do ukończenia 21 lat. To co zrobiono w Tarnowie to kompromitacja. Grupa Azoty ze swoim programem Start została w...
autor: Pytek
11 lip 2019, 16:00
Forum: Żużel
Temat: Młode Jaskółki
Odpowiedzi: 2838
Odsłony: 590078

Młode Jaskółki

Biorac pod uwage aktualne przepisy o startach goscia w 2 lidze nie powinnismy sie denerwowac, a spokojnie poczekac. Ambicja i mozliwosci prezesa niedlugo doprowadza nas do tej wlasnie ligi i starty Matiego jako goscia beda jak najbardziej mozliwe. Wystarczy tylko przypilnowac kalendarza i zaklepac j...
autor: Pytek
24 cze 2019, 15:30
Forum: Żużel
Temat: Jakub Jamróg
Odpowiedzi: 207
Odsłony: 73435

Jakub Jamróg

Ten chlopak nigdy sie nie poddaje. W przeciwienstwie do innych - duzo mocniej obdarzonych talentem przez Boga (wielokrotnie zmarnowanym) - ciezka praca dochodzi do celu. Gratulacje i czapki z glow!!!

P.S. A propos czapek - czy ktos pamieta Ambreka spekulanta? :lol: :lol: :lol:
autor: Pytek
22 cze 2019, 20:41
Forum: Żużel
Temat: Ekstraliga
Odpowiedzi: 6206
Odsłony: 1164588

Ekstraliga

Myślę, że talentem i możliwościami Marcin przewyższał Miesiąca kilkukrotnie. Niestety wybrał inną drogę :roll:
autor: Pytek
22 cze 2019, 13:12
Forum: Żużel
Temat: Ekstraliga
Odpowiedzi: 6206
Odsłony: 1164588

Ekstraliga

Niech mi ktos wytlumaczy jakim cudem gość który ma 19 średnią w 1 lidze a rok wcześniej jezdzi w 2 meczach ligowych leje Wofindena, Doyla, Holdera i Zmarzlika i ma lepszą średnią od Kasprzaka, Protasa i Smektały? Gdzie jego sprzęt wygląda o niebo lepiej od ww. i jego moc wyrywa go na wszystkie stro...
autor: Pytek
21 cze 2019, 19:30
Forum: Żużel
Temat: Ekstraliga
Odpowiedzi: 6206
Odsłony: 1164588

Ekstraliga

Oczywista rzecz, ze po zmienieniu pieluchy Artiomowi powinni mu powiedziec o nieuchronnym defekcie i koniecznym wjechaniu wv tasme. Uzywanie mozgu zuzlowca nie wchodzi w rachube?
autor: Pytek
28 maja 2019, 18:55
Forum: Żużel
Temat: Krystian Rempała
Odpowiedzi: 358
Odsłony: 102425

Krystian Rempała

Trudno uwierzyc, ale to juz 3 lata bez Krystiana.
R.I.P.
autor: Pytek
06 kwie 2019, 12:57
Forum: Żużel
Temat: Młode Jaskółki
Odpowiedzi: 2838
Odsłony: 590078

Młode Jaskółki

Tylko tyle? Czy ktoś się orientuje, czy jedyną konsekwencją kawaleryjskiej jazdy tego osobnika po Cierniakach są wyłącznie przeprosiny na forum, na 109 stronie tematu?
autor: Pytek
01 kwie 2019, 23:26
Forum: Żużel
Temat: WaluS [*]
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 2630

WaluS [*]

Wyrazy wspolczucia dla Ciebie Aris i calej Waszej rodziny. To byla prawdziwa przyjemnosc dyskutowac z WaluSem, czytac jego przemyslenia. Dzieki za kilka lat wspolnej zabawy w typerze i poswiecenie swojego czasu nawet w chorobie.
Niech spoczywa w pokoju
autor: Pytek
30 mar 2019, 4:33
Forum: Typowania
Temat: 1 kolejka 1LŻ, 2LŻ.
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 969

1 kolejka 1LŻ, 2LŻ.

Łódź - Ostrów Wlkp. 47:43 (T. Musielak)
Rawicz - Bydgoszcz 48:42 (D. Berge)
Gniezno - Gdańsk 47:43 (A. Kudriaszow)
Tarnów - Daugavpils 53:37 (P. Ljung)
Kraków - Piła 41:49 (O. Bober)
Opole - Poznań 53:37 (K. Woelbert)
autor: Pytek
08 lis 2018, 19:22
Forum: Żużel
Temat: I liga
Odpowiedzi: 903
Odsłony: 236385

I liga

O spadku może zadecydować przypadek, np słabsza dyspozycja, kontuzje ( tfu tfu odpukać) , defekty,etc. Oby tylko meczyki były ciekawe :D Przypadkowi, slabszej dyspozycji i defektom pomoze z pewnoscia brak regularnych przelewow na konta zawodnikow. Mam nadzieje, ze sytuacja nie powtorzy sie, choc zd...
autor: Pytek
25 paź 2018, 20:43
Forum: Żużel
Temat: Stadion Unii Tarnów
Odpowiedzi: 1957
Odsłony: 466800

Stadion Unii Tarnów

Nad Radomiem mamy te przewagę, że mamy bliżej do Afryki :P
O co chodzi z reklamowaniem innych klubów?
autor: Pytek
24 paź 2018, 13:28
Forum: Żużel
Temat: Unia Tarnów ŻSSA - zarząd i sprawy spółki
Odpowiedzi: 4511
Odsłony: 945789

Unia Tarnów ŻSSA - zarząd i sprawy spółki

100 % racji. Krecią robotę robią tarnowscy dziennikarze, których profesjonalizm, a co za tym idzie obiektywizm pozostawia wiele do życzenia. Podobne problemy spotykają inne kluby w Polsce, ale w jakiś przedziwny, wręcz cudowny sposób z takich opresji wychodzą. Ale to jest związane z kilkoma czynnika...
autor: Pytek
23 paź 2018, 18:26
Forum: Żużel
Temat: Unia Tarnów ŻSSA - zarząd i sprawy spółki
Odpowiedzi: 4511
Odsłony: 945789

Unia Tarnów ŻSSA - zarząd i sprawy spółki

143460 Chętnych na wykup akcji BRAK. A nawet jak coś się zaczęło w tym temacie dziać i było juz bliżej niż dalej żeby w klubie pojawił sie nowy akcjonariusz to rozkręciła się aferka w mediach o 3,5 mln dlugu itd. itd. Zadyma spowodowała wycofanie sie zainteresowanej firmy o czym też już z pisałem. ...
autor: Pytek
09 paź 2018, 1:50
Forum: Żużel
Temat: Unia Tarnów 2019
Odpowiedzi: 1641
Odsłony: 232249

Unia Tarnów 2019

Czy ktos Sademu w koncu wytlumaczy, ze to co robi to fekalia i tego w zaden sposob nie dogra?
autor: Pytek
01 paź 2018, 17:21
Forum: Żużel
Temat: Stadion Unii Tarnów
Odpowiedzi: 1957
Odsłony: 466800

Stadion Unii Tarnów

Rondo im. Lecha i Marii Kaczynskich z zakazem ruchu wszelkich pojazdow z wyj. motocykli zuzlowych. Do tego 100 sektorow (po 150 miejsc) na 100-lecie niepodleglosci i sprawa rozwiazana.
autor: Pytek
30 wrz 2018, 17:16
Forum: Żużel
Temat: I liga
Odpowiedzi: 903
Odsłony: 236385

I liga

Lekarzem zawodow w Zielonej Gorze powinien zainteresowac prokurator. Zycie i zdrowie zawodnikow nie przedstawia dla tego nieodpowiedzialnego buca zadnej wartosci. Pewnie tradycyjnie nie bedzie mial sobie nic do zarzucenia jak grtubas z Leszna :evil:
autor: Pytek
29 wrz 2018, 5:43
Forum: Typowania 2018
Temat: 17 kolejka EŻ, 1LŻ, 2LŻ - FINAŁ
Odpowiedzi: 60
Odsłony: 4037

17 kolejka EŻ, 1LŻ, 2LŻ - FINAŁ

Leszno - Gorzów 48:42, (Bartosz Zmarzlik)
autor: Pytek
24 wrz 2018, 22:10
Forum: Żużel
Temat: Unia Tarnów ŻSSA - zarząd i sprawy spółki
Odpowiedzi: 4511
Odsłony: 945789

Unia Tarnów ŻSSA - zarząd i sprawy spółki

Kiedy "Masa" wychodzi? Moze on? :lol:
autor: Pytek
23 wrz 2018, 5:53
Forum: Typowania 2018
Temat: 17 kolejka EŻ, 1LŻ, 2LŻ - FINAŁ
Odpowiedzi: 60
Odsłony: 4037

17 kolejka EŻ, 1LŻ, 2LŻ - FINAŁ

Częstochowa – Wrocław 51:39, (Leon Madsen)

Lublin – Rybnik 48:42, (Andreas Jonsson)

Rzeszów – Ostrów Wlkp. 51:39, (Nicolai Klindt)
autor: Pytek
22 wrz 2018, 16:24
Forum: Typowania 2018
Temat: 9 runda SGP - Teterow/Niemcy
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 2220

9 runda SGP - Teterow/Niemcy

1. Tai Woffinden
2. Jason Doyle
3. Bartosz Zmarzlik
4. Martin Vaculik
5. Maciej Janowski
6. Greg Hancock
7. Artem Laguta
8. Emil Sayfutdinow
autor: Pytek
16 wrz 2018, 20:35
Forum: Żużel
Temat: Janusz Kołodziej
Odpowiedzi: 4209
Odsłony: 850049

Janusz Kołodziej

Dwa punkty w trzech pierwszych biegach finalu - slabo ;)
autor: Pytek
16 wrz 2018, 6:10
Forum: Typowania 2018
Temat: 17 kolejka EŻ, 1LŻ, 2LŻ - FINAŁ
Odpowiedzi: 60
Odsłony: 4037

17 kolejka EŻ, 1LŻ, 2LŻ - FINAŁ

Wrocław – Częstochowa 48:42, (Leon Madsen)
Gorzów – Leszno 49:41, (Bartosz Zmarzlik)
Rybnik – Lublin 50:40, (Kacper Woryna)
Ostrów Wlkp. – Rzeszów 46:44, (Nicolai Klindt)
autor: Pytek
09 wrz 2018, 13:25
Forum: Typowania 2018
Temat: 16 kolejka EŻ, 1LŻ, 2LŻ - Play Off rewanże
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 2370

16 kolejka EŻ, 1LŻ, 2LŻ - Play Off rewanże

Leszno - Wroclaw 52:38, (Janusz Kolodziej)
Gorzow - Częstochowa 54:36, (Leon Madsen)
Rybnik - Gniezno 53:37, (Troy Batchelor)
Rzeszow - Opole 60:30, (Greg Hancock)
Ostrow Wlkp. - Rawicz 54:36, (Nicolai Klindt)